Przekaz ścienny czyli rola obrazów
W aranżacji wnętrz dodatki i dopełnienia mają niemalże tak samo duże znaczenie jak elementy podstawowego wyposażenia. Razem stanowią harmonijną całość, która wpływa na estetykę danego wnętrza. Dodatki są ozdobnikami, stylowymi smaczkami, które wyznaczają charakter i klimat wnętrza. Stosowanie ich z umiarem i gustem sprawia, iż pokój zyskuje wyjątkowego blasku.
Jednym z ciekawych dodatków jest obraz. Stanowi on formę przekazu, transmisji emocji. Artystyczna forma na ścianie jest znakomitym uzupełnieniem aranżacyjnym. W nowoczesnych stylistykach wnętrz obrazy mają swoje stałe miejsce. Salon jest idealnym pomieszczeniem, aby na jednej ze ścian znaleźć miejsce do zawieszenia pięknego, stylowego obrazu. Czasami już nic więcej nie potrzeba. Designerskie obrazy do salonu będą stanowiły domknięcie aranżacji. Postawią kropkę w zagospodarowaniu tego pomieszczenia.
Designerskie obrazy do salonu. Artystyczna forma dialogu
Nowoczesne obrazy w niebanalny sposób wpłyną na estetykę pokoju. Może być to obraz pojedynczy, który będzie ozdabiał ścianę nad kanapą. Można także wybrać podwójne lub potrójne obrazy utrzymane w jednolitym designie. Takie rozwiązanie będzie doskonałe do większych przestrzeni. Obrazy są trwałe i przez długi czas mogą wzbogacać look danego pomieszczenia. Jest to opcja przeznaczona nie tylko dla nowoczesnych aranżacji. Także i w klasycznej odsłonie obraz znajdzie swoje miejsce. Piękne nasycenie barwą zachwyci każdego i obraz stanie się punktem skupiającym wzrok. Nie tylko salon może na tym zyskać. Zawieszanie obrazów jest także pomysłem aranżacyjnym dla innych typów pomieszczeń. Barwne malowidło mogą znakomicie urozmaicić klimat w stonowanych sypialniach. To także idealny sposób na podrasowanie wizerunku biura. Miejsce pracy jest ważnym czynnikiem wpływającym na wykonywanie codziennych obowiązków. Panująca w nim atmosfera wpływa na dobre samopoczucie. Estetyka pomieszczenia biurowego jest jednym z kryteriów kształtujących wizerunek firmy, co przekłada się na korzyści w sferze marketingowej, ekonomicznej.